10 найкращих брендів шин на 2023 рік
Багато споживачів купують нові шини за моделлю, розміром і ціною. Деякі кмітливі споживачі також орієнтуються на назву бренду, якому довіряють, а потім обирають найбільш підходящу модель цього бренду для свого автомобіля. Експерти Car Talk проаналізували 10 найкращих брендів шин у галузі, щоб допомогти вам трохи легше прийняти рішення.
Як визначити, яка марка шин є найкращою, і як отримати найкращі пропозиції щодо шин зараз? Ми розглянули кілька джерел, які оцінюють шини, від незалежних споживчих рейтингових агентств до галузевих рейтингових агентств, публікацій і урядових бюро. Потім ми провели наше власне дослідження, включно з загальнонаціональним опитуванням понад 800 механіків і експертів галузі.
Крім того, команда з випробувань автомобілів Car Talk проводить короткочасні випробування шин на транспортних засобах масової інформації. Ми також проводимо довготривалі тести наших щоденних водіїв. Протягом року ми тестуємо десятки найпопулярніших моделей шин.
У списку нижче наведено наші розраховані рейтинги десяти найкращих брендів шин у галузі у 2023 році.
#1. Мішлен
Michelin є провідним у світі виробником шин і лідером галузі за інноваціями та довірою. Як наш найкращий лауреат «Золотого гайкового ключа» за найкращий бренд шин, Michelin має надійний досвід якості та довговічності.
#2. Continental
Continental виробляє широкий асортимент шин від велосипедів і мотоциклів до комерційних вантажівок і промислового обладнання. Їх основний бізнес – легкові шини. Наш другий найвищий рейтинг «Золотий гайковий ключ» дістався цій компанії, оскільки вони досягли великого успіху в автомобільному світі.
#3. Cooper Tyres
Cooper Tyres має виграшне поєднання ціни, репутації бренду та популярності серед виробників автомобілів. Вони продають шини, які задовольняють майже всі потреби ринку, від паливноефективних шин із низьким опором коченню до екстремальних позашляхових протекторів.
#4. Йокогама
Ця японська компанія зараз виробляє першокласні пасажирські, продуктивні та вантажні шини на чудових підприємствах у Вірджинії та Міссісіпі. Бренд популярний у гоночних колах, а також у шинах для легкових автомобілів, позашляховиків, легких вантажівок і всесезонних шин.
#5. Goodyear Tire
Goodyear Tire & Rubber – це американська компанія, заснована в 1898 році, яка стала однією з найбільших шинних компаній у світі. Відома широким асортиментом шин, ця компанія відома довговічністю та якістю.
#6. Bridgestone
Bridgestone наразі є найбільшим виробником шин у світі. Ця компанія пропонує понад 100 різних моделей шин і може похвалитися чимось для кожного типу водія. Bridgestone приписують переосмисленню промислового підходу до зимових шин у 1990-х роках з лінійкою Blizzak.
Методика Car Talk
Усі ці бренди шин були оцінені за унікальною методологією Car Talk на основі понад 30 різних точок даних:
Задоволеність споживачів: це ключовий результат у будь-якому з цих рейтингів. Споживачі надали дані про свій досвід використання моделей шин кожного з цих брендів. Слід пам’ятати, що один бренд може отримати сильні оцінки для однієї моделі шин, але впасти на інші. Важливо переглянути ці рейтинги, а потім знайти шини тих брендів, які найкраще відповідають вашим потребам, а потім переглянути рейтинги конкретної моделі шин у порівнянні з конкурентами.
Професіонали галузі: Дослідники Car Talk провели загальнонаціональне опитування понад 800 механіків, щоб висловити їхню думку щодо найкращих шин, доступних сьогодні на ринку.
Державна звітність: статистичні дані щодо безпеки та довговічності.
Якість і техніка шин. У цих дослідженнях розглядалося, як загальна якість і техніка чи інновації бренду шин вплинули на рішення споживача про покупку.
Продуктивність: усі ці агентства досліджували, як шини цих конкретних брендів працюють на вологих і сухих умовах, під час різких гальмувань і поворотів, а також у зимову погоду.
Один атрибут, який помітно відсутній у рейтингу, це ціна. Шини — це щось на кшталт ситуації «ви отримуєте те, за що платите». Одне, що ми можемо екстраполювати з цих даних, це те, що бренди шин, які знаходяться на найнижчій сходинці цінової драбини, були брендами, які показали нижчі середні показники по галузі майже за всіма напрямками.